Kremnica,
október
2005
Víkend
29-30.10.2005 sme sa zamerali na ešte bližšie spoznanie necestičiek v okolí Kremnice.
V podstate po dlhom absťáku (od Rumunska 2005) to bola pekná akcia.
Zostava:
Toyota LC120 2x (Michal a Toudy).
Ubytovanie: v penzióne Soler
(N48°42'19.56";
E18°55'34.51") aj s raňajkami.
Oproti minulému roku podražel (330SK/osoba/noc+70Sk raňajky).
Prešli
sme si ako pôvodné cesty, ktoré v tomto období boli mokré, čo preverilo
autá a vodičov tak aj nové trasy. Pre jednu z LC120 to bola premiéra v teréne so všetkým čo
k tomu patrí. Prvé drobné škody nevynímajúc (nejaké plasty či čo).
Zažili
sme aj dobrodružstvo: pri jednej z lesných ciest sme narazili na železničné
závory (N48°43'21.82"; E18°55'28.65"). Situácia asi takáto: trať
bola celá situovaná v zátačke s tunelom. Na tom nie je nič prekvapujúce,
iba len to, že boli uzamknuté petlicami. Dali sa však obísť a to v medzere
medzi traťou a závorami. Najprv som išiel ja, Toudy (zobral som to klasicky
predkom, najpr som sa však natrápil s vycúvaním sa na správne miesto,kde
manipulačný priestor bol minimálny), potom Michal, avšak jemu sa nechcelo toľko
manévrovať ako Toudymu. Zobral to metódou cúvania (zadku sa nejako nechcelo
vyštverať cez koľajnicu) cez koľajnice, časť prechodu a zase cez koľajnice.
Všetko síce malo rýchli spád uvedomujúc si, že hocikedy môže ísť vlak.
Naše múdre mozgy usúdili, že vlak by nemal ísť, a prípadne že by aj
vedel zastaviť. Totiž v miestnej dozorovni nebolo ani živej duše. Akonáhle však
prešiel Michal koľajisko, tak asi po cca. 1 minúte (doslova a dopísmena)
prefrčal miestny šinkanzen s dvoma vozňami. Mali sme šťastie. Nabudúce počkáme
až na vlak, resp. použijeme metódu ucha ku koľajnici či ide vlak. Skrátka,
troška neskôr, resp. malého problému na koľajisku tak Michalove auto nemá
šancu.
Všetky
trasy sú zaznamenané pomocou GPS a keď sa počasie náležite pokazí určite
sem prídeme.